SVJETSKI DAN PROTIV RAKA JAJNIKA: ESMO vodič za pacijente “Rak jajnika”

8. svibnja 2020.

Poštovane kolegice i kolege, dragi pacijenti,

Povod20130511-_MG_0219-Edit1om Svjetskog dana raka jajnika, Vaš HDIO Vam daruje još jedan ESMO vodič za pacijente, hrvatski prijevod ESMO vodiča “Rak jajnika”.

Udruga žena oboljelih i liječenih od raka SVE za NJU je uz podršku Hrvatskog društva za ginekološku onkologiju (HDGON), Hrvatskog društva za internističku onkologiju (HDIO) i tvrtke AstraZeneca organizirala online tribinu “ To nisu samo ženske stvari“ povodom Svjetskog dana protiv raka jajnika 8. svibnja. Tribina se mogla pratiti na FB profilu udruge SVE za NJU 8.5.2020. u 11 sati, a naknadno će biti dostupna na Youtube kanalu.

Na tribini su sudjelovali prim. mr. sc. Višnja Matković, Klinika za ženske bolesti i porode KBC Zagreb, prof. dr. sc. Herman Haller, KBC Rijeka, predsjednik Hrvatskog društva za ginekološku onkologiju i prof. dr. sc. Stjepko Pleština, KBC Zagreb, predsjednik Hrvatskog društva za internističku onkologiju. Tribinu je vodila Ljiljana Vukota glavna tajnica SVE za NJU.

Na tribini je predstavljen hrvatski prijevod novog ESMO (European Society for Medical Oncology) vodiča za bolesnice s rakom jajnika „Što je rak jajnika?“ Ovo vrijedno štivo temelji se na Kliničkim smjernicama za liječenje raka jajnika  i namjenjeno je oboljelima, obiteljima i njegovateljima, ali i profesionalcima koji sudjeluju u liječenju ili pružanju podrške oboljelima. Vodič sadrži informacije o ranim i uznapredovalim stadijima bolesti, uzrocima bolesti i načinu dijagnosticiranja sve do suvremenih metoda liječenja bolesti koje bolesnice imaju na raspolaganju i mogućim popratnim pojavama. Hrvatski prijevod pregledale su prim. mr. sc. Višnja Matković i Ljiljana Vukota, a objavila je SVE za NJU uz podršku stručnih društava i tvrtke AstraZeneca. Ovo je peti naslov vodiča koji SVE za NJU objavljuje na temelju sporazuma s ESMO. Vodič je dostupan na internetskim stranicama: ESMO, SVE za NJU i HDIO.

Nadamo se da ćete u njemu pronaći odgovore na Vaša pitanja, a za sve ostalo tu su Vaši liječnici i svi članovi onkološkog tima!

Na sljedećoj poveznici možete pronaći pdf veziju hrvatskog prijevoda ovog korisnog vodiča.

Rak jajnika- vodič za pacijente

Srdačan pozdrav, Vaš HDIO

RSS  |  Facebook