Simpozij za tumore. 11. – 12. svibnja 2018. Hotel 4 opatijska cvijeta, Opatija. Tumori probavnog sustava – Što je novo?

20. travnja 2018.

Poštovani kolegice i kolege, dragi prijatelji,

Incidencija zloćudnih tumora u porastu je u cijelom svijetu, pa tako
i u Hrvatskoj. Oko polovine svih novootkrivenih malignih bolesti je
u proširenom stadiju bolesti. Tumori probavnog sustava zauzimaju
visoko mjesto u incidenciji i mortalitetu u oba spola, nažalost bez
tendencije smanjenja mortaliteta u Hrvatskoj.

Zahvaljujući napretku medicine i tehnike ubrzano dolazi do bitnih otkrića u području
genetike, biologije, patologije i dijagnostike tih tumora a napredak
u kirurškim tehnikama te otkriće novih lijekova doveli su do takvog produžeja preživljenja u
nekih tumora, da iste možemo smatrati kronični bolestima. U pretkliničkim ispitivanjima, a
napose u kliničkom pristupu pacijentu izuzetno je značajna multidisciplinarnost.

Takav način rada prenosi se i na polje edukacije, pa je ovaj Simpozij zamišljen kao mjesto gdje će zajedno
patolozi, kirurzi, radiolozi, onkolozi , doktori opće medicine, specijalisti i specijalizanti raspraviti
novosti u patologiji i molekularnoj patogenezi tumora probavnog sustava, dijagnostici, liječenju
te praćenju bolesnika oboljelih od primarnog raka jetre, jednjaka, želuca i gušterače.

Tumor s najvišom incidencijom, rak debelog crijeva biti će obrađen u posebnoj sekciji „Od gena do
terapije”. Nećemo zanemariti ni tzv.rjeđe tumore probavnog sustava, neuroendokrine tumore
(čija incidencija je u stalnom porastu), te gastrointestinalne stromalne tumore

RSS  |  Facebook